inbound e-mail afhandeling [ callcenter ]

gesponsorde links

AAN e-diensten
AAN E-diensten :: Home
www.aanediensten.nl

AskNow Smart E-mail Response
AskNowSolutions
www.asknow.nl

Con-X-Com Helpdesk
Con-X-Com - Connecting Computers
helpdesk-tool.nl

E-mark solutions
Complete line of bulk email software, email marketing services, bulk email address lists, mass email software, direct email products, internet marketing programs, bulk email marketing campaigns, and more. E-Mark Solutions, email marketing en sms marketing
www.e-mark.nl

Easytrade e-center
Het Easytrade Customer Contact Center is gespecialiseerd in de ondersteuning van bedrijven en instanties bij grotere volumes Respons opvang, en Sales en Marketing activiteiten. Verder richt Easytrade zich op het bedenken, ontwerpen, onderhouden en ondersteunen van internetprojecten. Easytrade s...
www.easytrade.nl

Emailco
Voor 1-op-1 klantcommunicatie oplossingen: E-mailmarketing, E-mail Respons Management en Internet Self-Service Em@ilco.nl | Specialist eServices en Email Marketing.
www.emailco.nl

Leoline
Geen beschrijving aanwezig.
www.leonline.nl

Multichannel Services
MSI verbetert klantenservice met web selfservice, agent support en workflow. Hylo is de productsuite van MSI. Hylo - MSI - Web selfservice, e-mailmanagement en workflow
www.msiweb.nl

Rapidsugar
RapidSugar - Persoonlijke Interactieve Marketing
www.rapidsugar.nl

Teleperformance nederland
uitbesteding, registreren, domein-naam, domein, domain, domainname, domain name, NIC, eCTD, ICAN, prezent, present, prezentinternet, domeinnaam registreren, selfhosting, prezent-internet, Esparto, enterprise web, Plumtree, persoonsdomein, persoonsdomeinen, SIDN, nameserver,Virtual DNS, IPv6, Co...
www.e-performance.nl

Trinicom be e-vailable
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom 5 (T5™): web based multi-channel customer interaction software
www.trinicom.nl

Relevante rubrieken

Andere rubrieken voor
callcenter